jueves, 6 de octubre de 2011

Com vam començar...



Benvolguts i benvolgudes al nostre bloc.

Som el grup EduTic; Edu d’educar i Tic de tecnologia de la informació i la comunicació.

Nosaltres som quatre noies  de primer Grau d’educació; dues d’educació primària, la Lourdes Benedicto i la Carla Casanova i les altres d’ infantil, la Natalia Calero i la Laura Bertran. Així doncs, inicialment ens vam unir gràcies a l’ interès d’ una simple però molt significativa paraula, APRENENTATGE.  És a dir, l’adquisició de coneixements tan teòrics com valors i actituds, necessaris pel dia a dia. No obstant, l’alumne no és l’únic que assumeix conceptes, sinó que el docent també s’enriqueix de noves experiències dins del centre.D’ altra banda, ens hem donat compte que tot i compartir interessos comuns com a futures educadores,  tenim peculiaritats que ens caracteritzen a cadascuna i ens fan diferents, per això creiem que podem formar un bon equip de treball.  



Actualment les noves tecnologies influeixen en l’aprenentatge de l’alumne, per tant, han de formar part del seu procés educatiu dins de l’aula. El fet d’utilitzar les TIC pot fer que  les activitats siguin més dinàmiques i amenes.  La nostre expectativa en aquesta assignatura és aprofundir el màxim  en les TIC, i així poder transmetre als alumnes una educació més diversa i completa.  Per acabar us explicarem el objectiu d’ aquest bloc, el qual utilitzarem per penjar diferents activitats, apunts de classe i noticies relacionades amb l’assignatura. En ell pretenem investigar sobre la utilització d’aquest; interactuar amb altres blocs de l’àmbit tant educatiu com de comunicació , penjar vídeos , fotografies, comentaris d’interès i sobretot volem conèixer a la perfecció la seva utilització per així quan estiguem en un futur en una escola, poder penjar les diferents activitats i obtenir facilitats en la comunicació amb els alumnes, familiars i amb els companys!


Per acabar us deixem una fotografia de nosaltres per tal de que ens  podeu conèixer una miqueta més. 




No hay comentarios:

Publicar un comentario